05/05/2025
https://www.facebook.com/share/p/1NWrtYbmhx/ Hei Det er Andreas K sundt som legger ut dette jeg har vært frivillig i femund løpet i 30 år nå trenger jeg hjelp av derre som følger denne siden til å pusse opp stor stua vår konsert salen å selv sagt er. Det kjerka vår. Har mange navn. Den betyr mye for bygda vår
Alle pengene vil gå til oppussing av kirka vår i anledninga 100 års jubileet 2026.