12/04/2026
"Man trenger ikke være så mange, så lenge folka som kommer tar med seg god stemning"
I går fikk vi virkelig se hva BU miljøet er!
Under traktortevlinga kom det 8 stykker fra rundt om i Buskerud. Det er fint det!
Hauk og Karl Martin hadde laga et flott tevlingsprogram med fleire morsomme øvelser. De var også gode og rettferdige dommere, som gjorde at dagen ble gjennomført med g***s.
Vi hadde aldri kunnet gjennomføre denne tevlingsdagen, hadde det ikke vært for Habex!! Derfor vil vi rette en stor takk til dere for at dere vil være med på å holde bygdeungdommen samlet! Traktor og henger fikk vi låne av de, og det var fantastisk! TUSEN TAKK for tilliten👏🚜🚜
Vi arrangerte også en fest på kvelden som starta med bål ute, og gikk over til Live musikk inne. RoSti stilte som vanlig opp med fantastisk stemning, og god musikk!
Tusen takk for oppmøtet! Vi håper enda fleir vil være med neste gang!🥳