10/06/2026
I går hadde vi sommeravslutning for hele gruppa i Brønstadbukta. Vi var heldige og hadde oppholdsvær og litt solgløtt🌞.
Takk for en fin avslutning, med leker, kos og seremoni med utmerkelser og «tatt over» speidere fra flokk til tropp (de som begynner i 5. klasse til høsten)👍
Takk til alle speidere for et strålende år!
God sommer hilsen lederne😎☀️🫡⚜️