10/06/2025
HÆRVERK VED GRENDAHUSET
I går fant vi et knust hagebord (bordplate av glass)og en ødelagt stol på Fyrun (skogen bak grendahuset). Det er også andre mindre ting som vi ser har blitt ødelagt eller «herjet» med. Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt og trist at noen behandler dette flotte uteområdet på denne måten. Vi ser at området er flittig brukt som lekeplass og jobber for at det også i framtida skal være en lekeplass og samlingssted for grenda.
Det er grendalaget som har ansvar for ettersyn her. Denne oppgaven blir ikke gjennomførbar for oss dersom vi må bruke kapasitet på å rydde opp etter andre i stedet for å videreutvikle og bevare plassen!
Fint om også andre kan være med å holde et øye med at det ser fint og i orden ut rundt grendahuset, og hvis dere observerer uønsket aktivitet så varsle oss gjerne om det! Hærverk vil bli politianmeldt.
Det kommer til å bli hengt opp «ordensregler» for bruk av området- for å unngå slike hendelser i framtiden.
ELLERS UNDERSTREKER VI AT ALLE SEØVFØLGELIG ER ♥️VELKOMMEN TIL Å BRUKE OMRÅDET!