07/05/2026
Søndag 3. mai gjennomførte AOJO - Akershus og Oslo ungdomsjazzorkester, Ungdommens Improorkester og Ung Vokal en strålende konsert i Sofienberg kirke.
Takk til de musikalske lederne Magnus Murphy Joelson, Henriette Eilertsen og Karoline Wallace!
Takk til Sofienbergprosjektet og Oslo Folkehøgskole Rønningen for fint samarbeid, og takk også til Sparebankstiftelsen DNB som støtter ungjazzen ❤️
Neste mulighet til å høre disse flotte ungdommene blir på Victoria Nasjonal jazzscene den 21. juni.
Foto: Nabeeh Samaan