20/04/2026
🎈 Vappupäivän piknik Frognerpuistossa – tule mukaan! 🎈
Vappupäivänä 1.5. klo 13 suuntaamme jälleen yhdessä Frognerpuistoon viettämään iloista ja rentoa vappupäivää.
Kyseessä on Norsk-Finske Föreningin perinteinen Vappu-tapahtuma, johon osallistumme myös tänä vuonna yhdessä – kuten viime vuonnakin.
Viime vuoden piknik oli todella onnistunut: paikalle tuli mukavasti väkeä, grillailimme, juttelimme, nautimme keväisestä tunnelmasta ja vietimme yhdessä mukavaa suomalaista vappua Oslossa. Siksi haluamme jatkaa tätä mukavaa perinnettä myös tänä vuonna ja samalla tukea muiden suomalaisyhteisöjen arvokasta toimintaa täällä Oslossa.
🔥 Meillä on mukana grilli, jossa voi paistaa esimerkiksi makkaroita, hampurilaisia tai muuta pientä grillattavaa. Grilli ei ole valtavan suuri, m***a kyllä siinä herkkuja valmistuu.
🥗 Ota mukaan omat eväät, juomat ja piknik-viltti, ja tule viettämään rentoa vappupäivää hyvässä seurassa.
🎶 Norsk-Finske Föreningin ohjelmassa on muun muassa patsaan lakitus, kevätlauluja, simaa, munkkeja ja ystävällismielistä mölkky- sekä petanque-kisaa eri suomalaisyhteisöjen välillä.
📍 Paikka: Frognerpuisto, Monoliitilta oikealle pääsisäänkäynnistä katsottuna
🕐 Aika: 1.5. klo 13 alkaen
Tule mukaan nauttimaan keväästä, suomalaisesta vapputunnelmasta ja hyvästä seurasta – ehkä samalla palautellen edellisen illan vappukemujen jälkeen 😄🇫🇮🇳🇴