24/01/2026
Årets første tur til speiderhytta gikk på ski fra Frognerseteren. Det var fint føre og gode løyper hele veien, og masse folk i marka. Tre speidere og to ledere har så langt hatt en fin tur, og idag fikk vi også besøk av en tidligere tåsenspeider som har vært mange turer på speiderhytta. Når vedkassen straks er fylt opp blir det middag.