17/05/2026
Gratulerer med dagen ! 🌿🥁🎶🇳🇴 I dag har vi spilt både i Oslo sentrum og i borgertog på Prinsdal og Toppåsen. Mange tusen skritt, smil, noter og gleder.
Musikantene gjorde en fantastisk innsats og spilte med hjertet både i strålende sol, og i plutselig styrtregn og haggel (!) ☀️🌧️
Furet, værbitt 🇳🇴