05/09/2025
Signert protokoll fra ekstraordinært årsmøte er nå sendt alle medlemmer per e-post. Grunnet noen tekniske utfordringer tok det dessverre litt tid å få sendt denne ut. Protokollen vil også bli lagt ut på nettsiden vår.
Har du ikke mottatt noen e-post? Sjekk om den har havnet i søppel/spam (da må du marker avsender som trygg), eventuelt send oss en melding så kan vi sjekke om du ligger inne med riktig e-postadresse.
GOD HELG! 🥰