15/10/2025
Da var det ny hørselskafe på Brynsveien 13.
Onsdag 15.oktober var det atter en hyggelig kveld med gode spørsmål og svar.
Ganske mange hadde funnet veien.
Øivind forteller om hørsel og svarer på spørsmål om alt rundt hørsel. Samtidig er det likepersoner til stede om noen behøver litt råd,tips eller hjelp.
Hørselsforbundet Oslo har hørselskafe en gang i mnd. Den driftes av lokallaget Nord/Øst. Men fylkeslaget er med.
Åpent for alle medlemmer og ikke medlemmer.
Alle er hjertelig velkommen.
Neste gang er 26.november.
Kanskje vi ses da. 😀