14/06/2026
Vi er klar for åpen barnehage i Tunet på tirsdag! 👏🏻🤩
Kl 9.00 vi åpner 😍
Kl 10.00 Babysang 🧸
Kl 11.00 Samlingstund 🐶🦊🦁🐻🐭🐮
Kl 11.30 smørelunsj 🥪
Kl 15.00 vi stenger ⬅️
Innimellom dette; lek, prat, kaffe & gøy. 👯♀️💬☕️🤹🏻♀️
Kom når det passer for deg & småen.
Ta gjerne med en venn, nabo eller slektning som også er hjemme med sin lille. 🩵🩷
Vær med på å lage et godt sted for alle❣️
Det er gratis å være hos oss - men vi må ta betalt for kaffe/ te - 20 kr pr dag.
Lunsj for medlemmer 35 kr pr barn/ voksen - kaffe/ te inkl.
Medlemskap tegnes via QR-kode i barnehagen.
For andre; 65 kr. 💸
Vi ser frem til mange gode stunder med dere alle. ❤️
Velkommen ~ velkommen! 🤩
🌱🌿🪴🌿🌱 🌱🌿🪴🌿🌱 🌱🌿🪴🌿🌱