01/05/2026
Velkommen til klubbkveld onsdag 6/5 1900 i Postvegen 1
På dette møtet blir det konstruktiv bildekritikk av selvutviklings-oppgaven som vi har jobbet med siden februar. Tema for utfordringen denne gangen var ‘Melankoli’
Ta med minnepenn med de 2 bildene som du er mest fornøyd med i A-mappen, og inntil 3 bilder som er nesten like bra i B-mappen. Det er ikke et krav å ha med 5 bilder for å delta
Vennligst merk begge mappene med ditt eget navn: Ola N A-mappe og Ola N B-mappe
Vi gleder oss veldig til å se hvordan oppgaven har blitt tolket og løst av hver enkelt fotograf
Foto: Tore Rykkel
Bli med på aktivitetene våre, og stimuler din egen kreativitet!