" Det meste er i nord, store muligheter, men også utfordringer, særskilt innenfor framtidens helsetjenester. "
Vi ønsker nok en gang å invitere helsearbeidere, helseledere, politiker og andre interessenter til versjon 3.0 av helsekonferansen Framtidens Helsetjeneste i Narvik 26. september med viktige temaer for fremtidens helsetjeneste. Konferansen er en oppfølging av de foregående utgavene av F
remtidens Helsetjeneste i 2018 og 2020. I 2020 laget vi pga pandemi en ren digitale konferansen, men nå blir det som i 2018, en fysisk konferanse i Narvik. De to tidligere konferansen har vært svært hyggelig suksesser med over 250 deltagere. Konferansen er et samarbeid mellom Helse Nord, UiT Norges arktiske universitetet, Universitetssykehuset Nord-Norge og Narvik Kommune
Vi kan og denne gang presentere svært dyktige, aktuelle og profilerte foredragsholdere. Det blir som på tidligere konferanser en helsefaglig og helsepolitisk debatt mandag ettermiddag 26 september kl 17. Hovedtemaene for debatten blir som for konferansen-samhandling, innovasjon og beredskap- med blikket inn i Fremtidens Helsetjeneste. Denne er tilgjengelig for offentligheten, ikke bare kursdeltakerne. Deltakere i debatten blir sentrale helsepolitikere og helseledere. Debattleder blir Redaktør i Dagens medisin, Siri Gulliksen Tømmerbakke. Vi ønsker at konferansen ikke bare skal være en regional, men og en nasjonal arena som gir inspirasjon med gode, konstruktive og fremoverlente foredrag og diskusjoner innenfor framtidense helsetjenester. Og -med ønske om konkrete tiltak og svar. Det bygges nytt sykehus og helsehus i Narvik, og jobbes med en helsepark tilknyttet disse helsebyggene. Dette er en gyllen anledning med en konkret arena under utvikling til være fremoverlent og konstruktiv. "Får vi det til i nord, får vi det til andre steder"
Program, påmelding og priser finnes på lenken under
https://visitnarvik.qondor.com/ParticipantWeb/Registration/9732?lang=nb-NO
Hjertelig velkommen