Melbybyen og omegn Velforening

Melbybyen og omegn Velforening Melbybyen og omegn Velforening er en velforening med lange tradisjoner. I løpet av året har vi tradisjonelle arrangementer som grill- , høst- og juletrefest.

Vi ønsker å bidra til at de som bor i vårt nærområde opplever tilhørighet, glede og trygghet 🩷 Vi er en velforening i Nannestad kommune som jobber for å gjøre nærmiljøet i Melbybyen og omegn trygt og trivelig. Vi ønsker alle velkommen til våre arrangementer

Vi heier på Åsen IL som skal arrangere Norges Cup renn! 👏🏻👏🏻 Det blir folksomt og artig 😊👍🏻Informasjon til alle naboer s...
13/02/2026

Vi heier på Åsen IL som skal arrangere Norges Cup renn! 👏🏻👏🏻 Det blir folksomt og artig 😊👍🏻

Informasjon til alle naboer som blir berørt av Åsen IL sitt arrangement på Åsen Stadion i forbindelse med Norges Cup.

Official website for Åsen Idrettslag

Tusen takk til alle som kom på årsmøte! 😄🙏🏻DNT Nannestad Turlag https://www.facebook.com/share/1BpVYhbHGL/?mibextid=wwXI...
04/02/2026

Tusen takk til alle som kom på årsmøte! 😄🙏🏻

DNT Nannestad Turlag https://www.facebook.com/share/1BpVYhbHGL/?mibextid=wwXIfr holdt innlegg og fortalte om sine aktiviteter her i Nannestad 🌲🔥🛶

Så var det gjennomføring av selve årsmøte, der bl.a nytt styre ble valgt og nye vedtekter ble vedtatt enstemmig 👏🏻👏🏻

Det ble servert nyyydelig viltgryte 🫎, kaker 🍰 og kaffe ☕️😋 Utlodning og masse fine gevinster 🥳

Det beste laget er nabolaget 🤗

Vil du høre på foredrag med Nannestad Turlag DNT, få servert gryterett og kaker, samt høre om vellets aktiviteter på års...
30/01/2026

Vil du høre på foredrag med Nannestad Turlag DNT, få servert gryterett og kaker, samt høre om vellets aktiviteter på årsmøtet? OG alt heeelt gratis!! 🤩👏🏻👏🏻

Både medlemmer og andre interesserte i vellets aktiviteter, ønskes varmt velkommen 4/2 kl 18 på klubbhuset Åsen stadion! 🤗

Pga servering må vi ha påmelding innen 1/2 👇🏻

Skal vi ha trygge og levende nabolag, må vi erkjenne at fellesskap ikke oppstår av seg selv. Å investere i fellesskap er...
19/01/2026

Skal vi ha trygge og levende nabolag, må vi erkjenne at fellesskap ikke oppstår av seg selv. Å investere i fellesskap er å investere i trygghet, tilhørighet og livskraft i lokalsamfunnet 💓 Tilhørighet og fellesskap er kanskje viktigere nå enn noen gang før?

I disse dager får våre medlemmer mulighet til å forlenge medlemskapet nok et år, vi sender ut kontingent innbetaling via epost og sms. Vi håper alle medlemmer vil være med videre og støtte Melbybyen Vel sine aktiviteter og satsning på fellesskap 🥰

Er du ikke medlem men vil være med? Eller du ikke mottar faktura innen noen dager? Ta kontakt med vår vennlige finansminister Anne Kathrine, på [email protected], hun hjelper deg gjerne med på laget 🤩

DET BESTE LAGET ER NABOLAGET! 😍💪

Tusen takk til alle som kom på julegrantenning i kveld!! 🙏🏻🥰 Det ble skikkelig førjulsstemning og kos 🎄🎅🏻❄️☃️ Det var ma...
30/11/2025

Tusen takk til alle som kom på julegrantenning i kveld!! 🙏🏻🥰
Det ble skikkelig førjulsstemning og kos 🎄🎅🏻❄️☃️ Det var mange kjente, men også mange nye ansikter og det er alltid ekstra hyggelig 🤗

Takk til styremedlemmene i vellet som stiller opp frivillig - planlegger og gjennomfører- for å skape glede og tilhørighet her vi bor 👏🏻👏🏻🤩👏🏻👏🏻

Det beste laget er nabolaget! 💪🏻😄

God førjulstid til alle ❣️

19/11/2025

Snøproduksjonen på Åsen stadion vil foregå for fullt frem til lørdag, melder Åsen IL ❄️☃️❄️

09/10/2025
FOR en gjeng!! 🤩 FOR en herlig dugnads stemning! 😁🥳 Jeg tror at det å ha en lekeplass, en paviljong og grillområde til f...
09/10/2025

FOR en gjeng!! 🤩 FOR en herlig dugnads stemning! 😁🥳

Jeg tror at det å ha en lekeplass, en paviljong og grillområde til fri bruk ved den lokale badeplassen er et viktig og bra nærmiljø tiltak! 😍

Ikke noe du tenker over til daglig kanskje, men et slikt område gjør det kanskje hyggeligere for barnefamilier å bo her? Og kanskje også en sånn plass er med å skape gode opplevelser og gode minner? Og en plass som gjør det, er kanskje en plass som skaper tilhørighet? Og det å oppleve tilhørighet, er kanskje noe av det viktigste vi kan gi barna våre? Og et slikt sted er det bra for oss alle og bo! ❤️

Jeg tror at den gode stemninga på dugnaden med disse herlige folka handler noe om det: vi er med å gi noe verdifullt til alle i nærområdet vårt og har det gøy når vi holder på 😄🪚☕️
Det beste laget er nabolaget- fordi vi bryr oss! 🥰

Ønsker du eller noen du kjenner å melde seg inn, så ønskes dere hjertelig velkommen som medlem!
Familiemedlemskap 300,-
Enkeltmedlem 150,-
Senior 100,-
Bankkonto: 0530 09 97106 eller Vipps: 126347
Husk å oppgi fullt navn!

Du kan også ta kontakt med vår særdeles hyggelige kasserer Anne-Kathrine 🤩på: [email protected]

Hilsen styreleder Tone 🤗

LUPIN VARSEL ⚠️ De er vakre å se på, men de tar over for våre kjære markblomster i grøftekanten og er uønsket/svartelist...
24/06/2025

LUPIN VARSEL ⚠️
De er vakre å se på, men de tar over for våre kjære markblomster i grøftekanten og er uønsket/svartelistet.

Nå har vi mulighet til å fjerne de før de frør seg, og spres ennå mer. La oss ta en dugnad hver for oss og luke de bort rundt husene våre og i nærområdet 💪🏻
Takk til alle som bryr seg og tar i et tak! 🤗🙏🏻

Lupiner pakkes i blanke sekker og leveres til Øras👇🏻 (Du kan jo pynte med de i vaser før du kaster de som spesialavfall 🪻😊)

Har du svartelistede planter du vil kaste? Slik gjør du det.

Adresse

Nannestad
2030

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Melbybyen og omegn Velforening legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Organisasjonen

Send en melding til Melbybyen og omegn Velforening:

Del