17/02/2020
Hei alle sammen! 😄 Etter en grundig pause fra møter er vi klare for å kjøre i gang med møter igjen. Med oppstarten følger også et par endringer fra det normale opplegget som dere kanskje har deltatt på før! For å forbedre kveldene våre har vi bestemt at det kun skal arrangeres et møte per måned. Dette valget er gjort bevisst for å kunne ordne solide samlinger som skal sørge for at kveldene blir bedre for dere som kommer og henger med oss! 🎉🎉🎉🎉
LØØV: er en gratis og åpen sosial platform for alle uansett bakgrunn, og vi gleder oss til å gjøre den enda bedre, med et dypere gudsfokus og bedre samhold!. Første kveld blir den 28. Februar. Så ny eller kjent, ta med deg selv og hele venneflokken så gleder vi oss til å kunne ta deg i mot!
Har du spørsmål angående endringene eller om oss send oss en melding. Eller møt oss på Betel Mosjøen. Ha en velsignet uke 😄☺️