19/06/2026
I det fine været i går møttes 11 turgåere og to turledere utenfor Lørenskog hus til sesongens siste lavterskeltur. Vi gikk gjennom Elveparken og til Sørlihavna, hvor vi krysset inn på Gamleveien og deretter inn på Sørli Terrasse. På toppen av bakken tok vi en pause på lekeplassen. Noen syntes det var morsomt å prøve enkelte av apparatene der. Videre gikk turen gjennom den fine bebyggelsen med flotte hager. Ved krysset Nordlifaret/Løkenåsveien ble det foreslått å avslutte turen på uteplassen ved Skårer gård. Det var et godt valg, og mange koste seg i sola med kaffe og gode bakervarer, Turlederne Tove og Michael takker for en super tur!
Neste tur blir torsdag 27. august, med start fra Lørenskog Hus.
Vi ønsker alle en riktig god sommer.