15/06/2026
Turboklubben hadde sommeravslutning på Tyrili klatring etter at et sprutende regnvær gjorde at vi ikke kunne ha kanopadling. Vi klatret helt til vi ble sultne og fikk pizza. Så dukket Turbo også opp. Turbo hadde med seg is til dessert. Så klatrer vi litt mer. Vi gleder oss til sommeren og til høsten og Turboklubben starter opp igjen den 1. september.