26/12/2025
Tradisjon tro ble det 2.julefagsfest på ungdomshuset. Nærmere 80 tok turen og vi hadde ei fantastisk stund sammen. Tusen takk for laget og fortsatt god jul 🎄 Vi har alltid en liten innsamling til laget denne dagen og folk vippser en liten slant for kakao, kaffe og selskapet. Om du ikke fikk deltatt men har lyst til å bidra er det velkomment - vipps 15737 - tusen takk for bidraget 🎄💚