28/01/2026
Hei alle sammen. Når det var foreldre møte vart det informer litt om nye regler. Det vil no blir satt opp påmeldingsfrist dagen før kl 1800 så vi veileder vet hvor mye mat og planlegging av aktivitet til neste dag. Skal nytt barn begynne skal barnet være innmeldt i Spond eller avtalt med oss her inne før det kan møte opp. Det er ikke lov til bare å ta med venner uten varsel. Dette pga at vi opplevde før sommeren at der kom 5 nye barn på samme dag. Så da kan vi ha forlige mat og ikke nok veiledere til å gjennomføre kvelden. Vi håper dette blir respektert. Så har vi fått noen nye veiledere. Så ta dei godt imot. Hilsen alle nye og gamle veilederen.
Vil barnet ditt være med, registrer i Spond. Kode lillebark 1-3 klasse: OMJZH. Storebark 4-7 klasse: SKKND Ta kontakt hvis dere lurer på noe.
Hjertelig velkommen! :-)