02/05/2026
Den 2. mai på formiddagen ble Bærum sanitetsforenings omsorgberedskapsgruppe spurt om de kunne hjelpe til på evakueringssenteret i kommunen. En storbrann hadde gjort seks familier husløse. Seks sanitetskvinner stilte raskt opp, og var med å ta i mot og ivareta de evakuerte.
Flott innsats, vi er der for lokalsamfunnet vårt når det trengs!