13/08/2025
SJEKK DETTE!
Denne sommeren bestemte 5 spreke og modige karer seg for å løpe Bergen-Oslo ultraløp for Papua Ny-Guinea!
Dette gjorde de for å sette lys på situasjonen i PNG, hvor over 80% av befolkningen lever utenfor infrastruktur og uten tilgang på grunnleggende helsehjelp. Legeskipet vårt 'MV YWAM PNG' reiser landet rundt og tilbyr gratis helsehjelp, men behover er fortsatt enormt.
Du kan være med å bidra! Gi en gave på vipps: 96268
eller gjennom denne linken: https://min.ywam.no/gi-skp-purpose
Sjekk videoene under for en oppsummering på hvordan løpet gikk. Vi er mektig imponert!