14/05/2026
Duskebærer er kommet på plass! TAKK!!
***
Til 17. mai trenger korpset en bunadskledd dame til å bære fanedusk! Kan DU bidra - eller har du forslag til noen som kanskje kan hjelpe? Skoletog OG Bunadstog 🇳🇴👟👟Tag aktuelle kandidater her og/eller send oss ei melding!
Vi hadde en fin øvelse inkludert spilling utenfor Sannidal BOS (‘Heimen’) igår, og gleder oss stort til Nasjonaldagen på søndag! Og nå krysser ‘alt vi har’ for at det løser seg med duskebærer til toget 🤞🇳🇴🤞🇳🇴🎶☀️