07/04/2026
ÅRSMØTE I GAMLE ØVREBYEN VEL
Det er tid for årsmøte, og vi håper å se deg der.
Sted: «Anne Overud selskabeligheder»
(1. etg. i Mathesongården på Herdalshjørnet)
Dato: Onsdag 15. april
Tid: Kl. 19.00
Vi går gjennom de vanlige årsmøtesakene.
Det har ikke kommet inn noen forslag eller saker i forkant.
Vel møtt til en hyggelig og viktig samling for bydelen.
Med vennlig hilsen
Gamle Øvrebyen vel