18/05/2026
Hei alle sammen https://spleis.no/nytt_tak_bua
Vi har no starta spleis igjen Pengane vi no samlar inn går til tak-jobben - som vi håpar skal stå klar til Kystfestivalen i august!
Kalvåg Kystlag har overteke Vamråk-bua - det gamle sildesalteriet - og vi er godt i gang med å setje bua i stand. Vi har skifta tak på den austre delen, skifta veggen og fått reparert vindu mot sør. Kaia er snart ferdig, og no går vi vidare med fasaden og taket på hovedbua.
Kystlaget møter fast ein gong i veka, og vi har plass til fleire i dugnadsgjengen - kvar torsdag kl 18:00 🙂