05/06/2026
Vi hadde en koselig sommeravslutning på allsangen i går 💛
Med kjente og kjære sommersanger fikk vi kjenne på den gode sommerstemningen sammen. Som alltid ble det også tid til hyggelig prat, kaffe og nystekte vafler, som vår flinke og blide hjelper Lene Beate står for.
Vi fortsetter med dette fine tilbudet til høsten, som vanlig den første torsdagen i måneden kl. 11 på Hurdal helsetun. Første gang etter sommeren er torsdag 3. september.
Tilbudet er åpent for alle, både beboere på helsetunet og andre fra bygda🌸
Allsang er et samarbeid mellom Eidsvoll og Hurdal kirkelige fellesråd, Hurdal kirke og frivilligsentralen.