24/03/2026
Påsken er her og vi i Civitanklubbene har pakket 40 matposer som skal gå til barnefamilier. Vi prøver å sette sammen matvarer som passer nettopp til Påsken og selvfølgelig også litt godis. Håper dette faller i smak for både stor og liten.
Vi har ingen ting med utdelingen å gjøre, så dette ble levert hos Hjertelaget som tar seg av det. Behovet er veldig stort og da føles det godt å kunne gi en hjelpende hånd. Da er det bare å ønske alle og en hver en fortreffelig Påske🐔🐣🐇🌞