28/11/2025
Gratulerer til Wenche Urdal og Jan Løkling🤩❤️
Som leder og nestleder av komiteen for NM i Hjelpekorps mottok de diplom og heder fra ordfører Nils Konrad Bua under årets ambassadør-seremoni ❤️Arrangementet fant sted i Bystyresalen i Haugesund Rådhus den 26. november.
Vi er stolte over våre dyktige frivillige som gir av sin tid, og veldig flott at de får denne påskjønnelsen fra Haugesund kommune.😄
Ambassadør-seremonien er en årlig begivenhet hvor ildsjeler og lokale arrangementer får påskjønnelse for å sette Haugalandet på kartet.
📷Andre Sæbø