28/06/2025
🤭🤭Vi får mange henvedelser på meldinger, så her er info:
"Kan vi bruke privatbil"
- Ja det kan du, vi har parkerings vakter.
"Går ferga bare 1 tur?"
- Nei de går til alle er kommet over, anbefaler og være TIDLIG ute!
"Kan de med handicap komme seg til festivalen"
- Ja, handicap bevis til kjøretøy har egen plass ved festivalen.
"Tar dere kort?"
- Ja, vi tar kort, vipps og kontant
"Må vi betale for bussen som går fra byen"
- Nei dette er en gratis festivalbuss. Husk bare 50passasjerer. Avgang 0845 fra bussterminal!
"Er det fasiliteter for baby?"
- Ja vi har stellebord til baby.
Noen flere spørsmål - Send oss melding:)