Frelsesarmeen Halden Korps

Frelsesarmeen Halden Korps Frelsesarmeen Haldens tilstedeværelse på facebook. Velkommen til oss :)

Titus 3:4-7"Men det ble åpenbarthvor god vår Gud og frelser er, og at Han elsker menneskene:Han frelste oss,ikke på grun...
31/05/2026

Titus 3:4-7
"Men det ble åpenbart
hvor god vår Gud og frelser er, og at Han elsker menneskene:
Han frelste oss,
ikke på grunn av våre rettferdige gjerninger,
men fordi Han er barmhjertig.
Han frelste oss ved badet som gjenføder
og fornyer ved Den Hellige Ånd,
som Han så rikelig har øst ut over oss
ved Jesus Kristus, vår frelser,
så vi skulle bli rettferdige ved Hans nåde
og bli arvinger til det evige liv, som er vårt håp."

Teksten åpenbarer selve kjernen i evangeliet. Midt i vår hverdag - uansett hvordan vi har det eller føler oss, så minner denne teksten oss om at vår frelse ikke hviler på våre egne prestasjoner, men utelukkende på Guds ufortjente nåde og kjærlighet.
Dette er noe vi virkelig kan få hvile i. Om livet er aldri så utfordrende, kan vi som følge av Jesu frelsesverk, likevel kjenne på en fred som overgår all forstand (Fil 4:7) og en glede som styrker og bygger oss opp (Nehemja 8:10).
Er ikke dette gode nyheter å ta med seg ut i livet vi lever?
La oss leve det for Ham!
Og husk:
Gud er GOD -ALLTID. Og Han elsker deg!

1 Peter 2:9-10«Men dere er en utvalgt slekt, et kongelig presteskap, et hellig folk, et folk som Gud har vunnet for at d...
25/05/2026

1 Peter 2:9-10
«Men dere er en utvalgt slekt, et kongelig presteskap, et hellig folk, et folk som Gud har vunnet for at dere skal forkynne Hans storhet, Han som kalte dere fra mørket og inn i sitt underfulle lys. En gang var dere ikke et folk, men nå er dere Guds folk. Dere hadde ikke fått barmhjertighet, men nå har dere funnet barmhjertighet.»

For et fantastisk ord.
Tenk at vi er utvalgt. Vi er Guds hellige folk. Et kongelig presteskap. Kalt ut av mørket og inn i Guds underfulle lys.
Kan vi egentlig noe annet enn å forkynne Hans storhet?
Må vår bønn og hjertes lengsel være at vi griper tak i vårt kall som Guds barn og Jesu disipler, og gir ut det vi selv har fått av kjærlighet, tilgivelse, barmhjertighet, fred og liv i overflod.
Vi lever jo ikke lenger for oss selv.
Paulus skrev i brevet til Galaterne (2:20):
" Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg. Det livet jeg nå lever i kjøttet, lever jeg i troen på Guds Sønn, som elsket meg og ga seg selv for meg."
Så går Jesus med oss, og ALT det vi trenger vil Han gi oss underveis.
"Søk først [Guds] rike og Hans rettferdighet, så skal dere få alt det andre i tillegg. Så gjør dere ingen bekymringer for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage." (Matteus 6:33-34)
Han vil også hjelpe oss med det vi skal si og gjøre, når vi legger vår vei i Herrens hånd:
"Legg din vei i HERRENS hånd! Stol på Ham, så griper Han inn."
(Salme 37:5)
Gud velsigne deg!

UKENS PROGRAM:
Tirsdag 26 mai kl. 11.00: Formiddagstreff
Maria og Rune Berg leder, taler og synger. Bevertning og fellesskap.
kl. 18.30: Øvelse Army Gospel
Onsdag 27 mai kl. 10-12: Enkel matutdeling
Torsdag 28 mai kl. 09.30: Bibel og Bønn
Søndag 31 mai kl. 11.00: Gudstjeneste og FA Kidz
Lillian og Per Arne Pettersen deler og taler. Kaffe og fellesskap.

Velkommen til alt som skjer på Frelsesarmeen i Halden.

Apostlenes gjerninger 2:1-18Ånden blir gitt på pinsedagen"Da pinsedagen kom, var alle samlet på ett sted. Plutselig lød ...
18/05/2026

Apostlenes gjerninger 2:1-18
Ånden blir gitt på pinsedagen
"Da pinsedagen kom, var alle samlet på ett sted. Plutselig lød det fra himmelen som når en kraftig vind blåser, og lyden fylte hele huset hvor de satt. Tunger som av ild viste seg for dem, delte seg og satte seg på hver enkelt av dem. Da ble de alle fylt av Den hellige ånd, og de begynte å tale på andre språk etter som Ånden ga dem å forkynne.
I Jerusalem bodde det fromme jøder fra alle folkeslag under himmelen. En stor folkemengde stimlet sammen da de hørte denne lyden, og det ble stor forvirring, for hver enkelt hørte sitt eget morsmål bli talt. Forskrekket og forundret spurte de: «Er de ikke galileere, alle disse som taler? 8 Hvordan kan da hver enkelt av oss høre sitt eget morsmål? Vi er partere og medere og elamitter, folk som bor i Mesopotamia, Judea og Kappadokia, i Pontos og Asia, Frygia og Pamfylia, i Egypt og i Libya-området mot Kyréne, og innflyttere fra Roma, jøder og proselytter, kretere og arabere – og vi hører dem tale om Guds storverk på våre egne tungemål!»
De visste ikke hva de skulle tro, og forvirret spurte de hverandre: «Hva er dette for noe?» Men noen gjorde narr av dem og sa: «De har drukket seg fulle på søt vin.»
Da steg Peter fram sammen med de elleve. Han hevet stemmen og talte til dem:
«Jødiske menn og alle dere som bor i Jerusalem! Merk dere hva jeg sier, og lytt nøye til mine ord! Disse menneskene er ikke fulle, slik dere tror. Det er jo bare den tredje time på dagen. Men her skjer det som er sagt gjennom profeten Joel:
I de siste dager skal det skje, sier Gud,
at Jeg øser ut min Ånd over alle mennesker.
Deres sønner og døtre skal profetere,
de unge skal se syn, og de gamle skal drømme drømmer.
Selv over mine slaver og slave-kvinner vil Jeg i de dager øse ut min Ånd, og de skal tale profetisk."

Til helgen feirer vi pinse - "kirkens fødselsdag". Det er en viktig og glad høytid for alle kristne. Men denne gangen skal vi også på samme dag få feire tre flotte konfirmanter, som endelig er ferdig med sin forberedelsestid.
Da er det et fantastisk budskap vi kan sende de videre ut i livet med - nemlig at den Gud som kom , levde og virket, døde og sto opp igjen...Han er ALLTID med oss.
Pinsen viser oss at Gud ikke forlot menneskene.
Gjennom Den Hellige Ånd flytter Han inn i alle som åpner sine hjerter for Ham.
Pinsen minner oss om at kristendom ikke handler om hva vi må prestere i egen kraft. Vi kan faktisk ikke gjøre noe som helst i egen kraft - men er helt avhengig av Jesus til både å virke og ville.
Den Hellige Ånd er vår hjelper, støtte og kraft til å kunne leve HELT med Gud og FOR Ham.
DETTE er det vi ønsker å formidle til konfirmantene våre, og til alle som ønsker å leve for Jesus. Husk gjerne på våre unge i bønn og vær hjertelig velkommen til en flott Pinse og konfirmasjonsgudstjeneste - søndag 24 mai kl. 11.00.

"Velg Ham min Frelser, velg Ham for livet -
en bedre venn kan du aldri få.
Blir Han din venn i ungdomstiden er det givet,
at Han er med til slutt når du blir gammel, grå!"

Tirsdag 19 mai kl. 11.00: Formiddagstreff.
Tom Pettersen fra FA Strömstad synger og deler. Bevertning og fellesskap etter møtet.
kl. 18.30: Øvelse Army Gospel
Torsdag 21 mai kl. 09.00: Bibel og bønn
Søndag 24 mai kl. 11.00: Konfirmasjonsgudstjeneste.
Vær med om feiring av våre 3 konfirmanter: Amalie, Erik og Aksel.

Velkommen til alt som skjer på Frelsesarmeen i Halden

Salme 127:1-2"Dersom Herren ikke bygger huset, arbeider bygningsmennene forgjeves. Dersom Herren ikke vokter byen, våker...
11/05/2026

Salme 127:1-2
"Dersom Herren ikke bygger huset, arbeider bygningsmennene forgjeves. Dersom Herren ikke vokter byen, våker vekteren forgjeves. Forgjeves står dere tidlig opp, setter dere sent ned, eter slitets brød. Det samme gir Han sin venn mens han sover!"

Vi lever i et velferdssamfunn, hvor de fleste av oss kan tenke at vi har alt vi trenger og at vi klarer oss godt på egenhånd.
Men er det sant? Kan vi egentlig ta det vi har for gitt?
Er frihet, fred, og velstand en selvfølge?
Ole Paus sa en gang:
"I Norge har vi alt, - men det er også alt vi har!"
Underforstått - er det likevel noe vi mangler?
Jeg tenker ja, - og at det vi mangler er å ha en større ærefrykt for livet som Skaperen har gitt oss, - en takknemlighet for Ordet Hans og de bud som bygger og verner oss, - og en større åpenhet for Jesus, - som har gitt sitt liv for oss.
Når vi vender oss bort fra de verdier og grunnpilarer som har bygget landet vårt, så havner vi fort der, at det vi driver med på egenhånd blir forgjeves. Uten Gud blir hele livet forgjeves.
Og velsignelsene vi levde under - forsvinner.

17 mai er en festdag. Verdt å feire. Fremdeles. La oss gjøre det i takknemlighet til Ham som har holdt sin hånd over Norges land gjennom mange generasjoner...og gi Gud vår lov og pris slik Han fortjener.
Og la vår inderlige bønn være at Gud fortsatt må se i nåde til oss og velsigne oss!

Vårt heimland i myrkret lenge låg.
og vankunna ljoset gøymde.
Men, Gud, du i nåde til oss såg,
din kjærleik oss ikkje gløymde.
Du sende ditt ord til Noregs fjell,
og ljos over landet strøymde.

Den takknemlige eier alt og mangler ingenting.

Lukas 18:1-8«Han sa en lignelse til dem om at de alltid burde be og ikke bli trette: Det var en dommer i en by, som ikke...
04/05/2026

Lukas 18:1-8
«Han sa en lignelse til dem om at de alltid burde be og ikke bli trette: Det var en dommer i en by, som ikke fryktet Gud og ikke tok hensyn til noe menneske. Og det var en enke der i byen. Hun kom gang på gang til ham og sa: Hjelp meg til å få rett over motstanderen min! Lenge ville han ikke, men til sist sa han til seg selv: Om jeg verken frykter Gud eller tar hensyn til noe menneske, så vil jeg likevel hjelpe denne enken til å få rett, fordi hun bryr meg slik. Ellers kommer hun vel til slutt og slår til meg. Og Herren sa: Hør hva den urettferdige dommeren sier! Men skulle da ikke Gud hjelpe sine utvalgte til deres rett, de som roper til Ham dag og natt? Er Han sen når det gjelder dem? Jeg sier dere: Han skal skynde seg å hjelpe dem så de får sin rett! Men når Menneskesønnen kommer, mon Han da vil finne troen på jorden?»

Å være enke i Midtøsten for 2000 år siden var noe helt annet enn å være en enke i Vesten i vår tid, i vårt velferdssamfunn. Å være enke betydde ofte at man befant seg i en særdeles vanskelig situasjon. Kvinner skulle giftes bort og fikk ofte liten eller ingen utdanning, de hadde ingen jobb, ingen penger, ingen eiendom, ingen makt eller status. Hvis hun ikke hadde en sønn som kunne ta seg av henne, endte hun ofte opp som en tigger eller prostituert. Når hun ble utsatt for urettmessig behandling og overgrep - var det derfor ikke lett å få noen til å hjelpe seg eller tale din sak.
Heldigvis var denne kvinnen i stand til å stå opp for seg selv, og hun var pågående og nidkjær. Ja, - hun var det i den grad at dommeren til slutt måtte gi etter og hjelpe henne. Ikke fordi han var spesielt snill eller omsorgsfull, - men fordi han ikke orket å konfronteres med kvinnens pågåenhet.

Lignelsen som fortelles vil ha oss til å forstå - at den Gud som har skapt oss og som elsker oss....Han handler mot oss av helt andre grunner enn dommeren overfor enken.
Vi er ikke ubetydelig for Ham. Og han svarer oss ikke fordi Han vil ha stopp på "maset" vårt.
Han svarer og hjelper oss fordi Han VIL, - fordi Hans løfter og kjærlighet mot barna sine står EVIG fast.
Han elsker at vi ber og at vi holder oss nær til Ham.
Så bli ikke trett eller mist ikke motet.
Stol på Ham og kom til Ham med alle ting som ligger deg på hjertet.

DET SANNE VINTRE - Johannes 15:1-8"Jeg er det sanne vintre, og min Far er vinbonden. Hver grein på meg som ikke bærer fr...
27/04/2026

DET SANNE VINTRE - Johannes 15:1-8
"Jeg er det sanne vintre, og min Far er vinbonden. Hver grein på meg som ikke bærer frukt, tar han bort, og hver grein som bærer frukt, renser han så den skal bære mer. Dere er alt rene på grunn av det ordet jeg har talt til dere. Bli i meg, så blir jeg i dere. Slik som greinen ikke kan bære frukt av seg selv, men bare hvis den blir på vintreet, slik kan heller ikke dere bære frukt hvis dere ikke blir i meg. Jeg er vintreet, dere er greinene. Den som blir i meg og jeg i ham, bærer mye frukt. For uten meg kan dere ingen ting gjøre. Den som ikke blir i meg, blir kastet utenfor som en grein og visner. Og greinene blir samlet sammen og kastet på ilden, og de brenner. Hvis dere blir i meg og mine ord blir i dere, be da om hva dere vil, og dere skal få det. For ved dette blir min Far æret, at dere bærer mye frukt og blir mine disipler."

Flere ganger snakker Jesus om at vi skal «bli i Ham,» - men hva betyr det egentlig? John Stott, - var en engelsk prest, teolog og forfatter, og han sa følgende om dette: «Å være i Kristus betyr ikke å være på innsiden av Jesus som et verktøy i en verktøykasse eller en skjorte i et klesskap, men det betyr å være organisk forent eller koblet med Jesus som en arm på en kropp eller en grein på et tre.»
"Den som blir i Meg, og Jeg i ham - bærer mye frukt" - sa Jesus.
Vi må altså holde oss nær til Ham, og hvile i at det er ikke er vi som skal prestere eller gjøre noe i egen kraft.
Vi er grener som bare kan leve og virke så lenge vi er podet inn på "Stammen" - Jesus Kristus. Stammen vil med sine dype og gode røtter, - sørge for næringen og det som trenges for at grenene skal kunne blomstre og bære mye frukt.

UKENS PROGRAM:
Mandag 27 april kl. 10-13: Matutdeling
kl.18.30: Øvelse FA Brass Halden (i Sarpsborg)
Tirsdag 28 april kl. 11.00: Formiddagstreff
Vennemusikken fra Torp synger og deler. Andakt ved Else-Karin Stackbom. Bevertning og Fellesskap.
Onsdag 29 april kl. 15.30: Ungdomssamling
Torsdag 30 april kl. 09.30: Bibel og bønn
kl. 11.00: Trim og lunsj for aktive mødre
Søndag 3 mai kl. 11.00: Fellesgudstjeneste og FA Kidz.
Frelsesarmeen Sarsborg gjester Halden. Det blir felles hornmusikk, gruppesang, innledning ved Maria Berg og tale ved Rune Berg. FA Kidz for barna. Etter møtet blir det kaffe og fellesskap i kafeen.

Velkommen til alt som skjer på Frelsesarmeen i Halden.

Herrens fredspakt (Jesaja 54:7-10):"Et lite øyeblikk forlot jeg deg,men i min store barmhjertighet tar jeg deg tilbake.M...
19/04/2026

Herrens fredspakt (Jesaja 54:7-10):
"Et lite øyeblikk forlot jeg deg,
men i min store barmhjertighet tar jeg deg tilbake.
Mens harmen flommet, skjulte jeg ansiktet for deg et øyeblikk,
men med evig godhet vil jeg forbarme meg over deg,
sier Herren, som løser deg ut.
For meg er dette som Noah-flommen.
Slik jeg sverget at Noah-flommen aldri mer skulle komme over jorden, slik sverger jeg nå at jeg aldri mer skal bli harm på deg og true deg.
For om fjellene viker og haugene vakler,
skal min godhet aldri vike fra deg,
min fredspakt skal ikke vakle,
sier Herren, som viser deg barmhjertighet."

Livet kan ofte føles som vi beveger oss på ustabil grunn. Vi opplever kriser, tap eller perioder der Gud føles fjern. Men ordene fra Jesaja minner oss om at Guds kjærlighet IKKE er basert på våre følelser eller skiftende omstendigheter, men på Hans egen karakter.
Om alt rundt oss vakler, så står likevel Guds ord og løfter evig fast.
Hans kjærlighet, barmhjertighet og trofasthet varer til EVIG tid.
Han setter våre føtter på fjell, og gir oss all den styrke og kraft vi trenger for å bli stående. Så stol på Hans løfter til deg.
Da kommer den fred som overgår all forstand og fyller deg og omslutter deg.
Gud velsigne deg!

1 Peter 2:20-25:"Om dere holder ut å bli straffet når dere har gjort noe galt, er det noe å rose dere for? Men om dere h...
13/04/2026

1 Peter 2:20-25:
"Om dere holder ut å bli straffet når dere har gjort noe galt, er det noe å rose dere for? Men om dere holder ut i lidelser når dere gjør det rette, da er det godt i Guds øyne.
Det var jo dette dere ble kalt til.
For Kristus led for dere og etterlot dere et eksempel,
for at dere skulle følge i Hans spor.
Han gjorde ingen synd, og det fantes ikke svik i Hans munn.
Han svarte ikke med hån når Han ble hånt, Han truet ikke når Han led, men overlot sin sak til Ham som dømmer rettferdig.
På sin egen kropp bar Han våre synder opp på treet,
så vi skulle dø bort fra syndene og leve for rettferdigheten.
Ved Hans sår ble dere helbredet.
Dere var lik sauer som hadde gått seg vill, men nå har dere vendt om til Ham som er hyrde og tilsynsmann for deres sjeler."

Jesus sa det ganske så rett ut og tydelig til disiplene i Johannes 15:
"Har de forfulgt meg, vil de også forfølge dere!" (vers 20)
Vi - du og jeg, er også Jesu disipler. Og fordi vi ikke lenger er AV denne verden, så vil verden hate også oss.
Det må vi ikke bli overrasket over.
og jo mer frimodige vi er på vår tro, jo mer vil det koste.
Likevel er det den eneste veien vi har å gå, om vi virkelig vil følge Jesus.
Det er vårt kall.
Men vi går ikke alene.
Jesus som døde for å frelse oss, har sagt at Han er med oss ALLE dager inntil verdens ende. Det er et løfte!
Paulus skrev noen fantastiske ord om hva livet med Jesus hadde vist ham:
"Men det som før var en vinning for meg, ser jeg nå som et tap på grunn av Kristus. Ja, jeg regner alt som tap, fordi det å kjenne Kristus Jesus, min Herre, er så mye mer verd. For Hans skyld har jeg tapt alt, og jeg ser det som skrap for at jeg kan vinne Kristus og være i Ham. Her har jeg ikke min egen rettferdighet, den som loven gir, men den rettferdighet jeg får ved tro på Kristus, den som er fra Gud og bygger på tro. Da kjenner jeg Ham og kraften av Hans oppstandelse, får del i Hans lidelser og blir Ham lik idet jeg dør som Han – måtte jeg bare nå fram til oppstandelsen fra de døde!"
Jeg vet ikke hva du tenker, - men jeg ønsker å kunne si det samme. Hver dag.
At jeg med Guds hjelp skal leve HELT og fullt FOR Ham med alt jeg er og gjør. Uansett hva det koster meg her og nå.

"Kan Kristus regne med deg, når det virkelig gjelder?
Vil du på plassen din stå, selv om kampen blir hård?
Gi Ham ditt hjerte og liv, - Han i dag deg kaller.
Si JA til Jesus og gå, kraft fra himmelen du får!"
(Oddvar Arnesen - FA sangbok nr. 385)

Ukens program:
Mandag 13 april kl. 10-13: Matutdeling
kl. 18.30: Øvelse FA Brass Halden
Tirsdag 14 april: Ikke formiddagstreff. Vi er på tur til Hadeland.
Onsdag 15 april kl. 15.30: Ungdomssamling
Torsdag 16 april kl. 11.00: Trim og lunsj for aktive mødre
Søndag 19 april kl. 18.00: Sang og musikkgudstjeneste
Greåker Mannsmusikk deltar i ord og toner. Kveldsmat og fellesskap etter møtet. Vel møtt!

Velkommen til alt som skjer på Frelsesarmeen i Halden.

Velkommen til vårfest på Frelsesarmeen, - torsdag 16 april kl. 19.00. Vi får besøk av Belgens venner, og det blir som va...
12/04/2026

Velkommen til vårfest på Frelsesarmeen, - torsdag 16 april kl. 19.00. Vi får besøk av Belgens venner, og det blir som vanlig utlodning av fine gevinster, god bevertning og andakt underveis. Vi håper å se DEG!

1 Korinterbrev 15:12-21:"Men når det blir forkynt at Kristus er reist opp fra de døde, hvordan kan noen blant dere da si...
06/04/2026

1 Korinterbrev 15:12-21:
"Men når det blir forkynt at Kristus er reist opp fra de døde, hvordan kan noen blant dere da si at det ikke finnes noen oppstandelse fra de døde? For hvis de døde ikke står opp, er heller ikke Kristus stått opp. Men er ikke Kristus reist opp, da er vårt budskap tomt, og deres tro er også tom. Da står vi som falske vitner om Gud. For da har vi vitnet imot Gud når vi sier at Han har oppreist Kristus, noe Han ikke har gjort hvis døde ikke står opp. For hvis døde ikke står opp, er jo heller ikke Kristus reist opp. Men hvis Kristus ikke er reist opp, da er deres tro uten mening, og dere er fremdeles i deres synder. Da er også de tapt som har sovnet inn i Kristus. Hvis vårt håp til Kristus gjelder bare for dette livet, er vi de ynkeligste av alle mennesker.

Men nå er jo Kristus reist opp fra de døde, som førstegrøden av dem som er sovnet inn. Fordi døden kom ved et menneske, er også de dødes oppstandelse kommet ved et menneske."

Påskehøytiden er nok en gang historie, - etter å ha blitt feiret og markert i de ulike menigheter over det ganske land. Ja, og ikke bare her, - men over hele verden. Påskens budskap er selve grunnlaget for vår tro og forteller en overveldende historie om Guds kjærlighet for deg og meg. I dette kapittelet skriver Paulus til korinterne fordi noen av dem tvilte på at døde kunne stå opp. Han argumenterer logisk: "Hvis de døde ikke står opp, da har heller ikke Kristus stått opp. Og hvis ikke Kristus har stått opp, da er den kristne troen tom, vi er fortsatt i våre synder, og vi er de mest ynkelige av alle mennesker."
Paulus er nådeløst ærlig og direkte. Han sier rett ut at dersom Jesus fortsatt ligger i graven, så driver vi med selvbedrag. Men troen er ikke bare en "fin livsfilosofi" eller gode leveregler; den hviler på en historisk hendelse – at graven var tom.
Og uten oppstandelsen er det ingenting å etterleve eller tro på.
I vers 19 står det: "Hvis det bare er i dette livet vi har satt vårt håp til Kristus, da er vi de mest ynkelige av alle mennesker." Kristendommen handler på ingen måte bare om å ha det litt bedre her og nå. Tvert i mot kan man som følge av troen oppleve både forfølgelser og vanskeligheter. Troen på Jesu oppstandelse handler om en seier over døden som forandrer alt.
Ved Hans død har vi NÅ fått liv - om vi velger å ta det i mot.
De viktigste ordene i hele teksten kommer i vers 20: "Men nå er Kristus stått opp fra de døde!". Her snur Paulus alt. Fordi Han sto opp, er Han "førstegrøden" – altså garantien for at også vi skal stå opp. Døden kom ved et menneske (Adam), og oppstandelsen kom ved et menneske (Kristus).
Jeg håper og ber om at dette er en visshet og glede i ditt liv.
Jesus seiret over døden da Han gav sitt liv på korset, - slik at DU og jeg skulle få leve sammen med Ham!

Adresse

Oscars Gate 8
Halden
1771

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Frelsesarmeen Halden Korps legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Organisasjonen

Send en melding til Frelsesarmeen Halden Korps:

Del