18/05/2025
Hei dere herlige følgere, 'medlemmer' og bekjente😃 jeg har nå funnet ut at det ikke blir båt på meg 😪 digger jo sjø'n og alle dere som jeg har truffet igjennom båtlivet 😊egentlig litt trist, men alt har sin tid. Foreningen har jo ligget i dvale nå en god stund, så jeg føler det er riktig også å avvikle både båtforeningen her på Facebook og i Brønnøysund registrene ila kort tid. Men igjen takk for alle herlige treff, samtaler, sprell og hygge vi har hatt😃Forhåpentligvis treffes vi 'plutselig' da våre veier krysses😊
Ps: om det er noe båtutstyr dere trenger, så la jeg ut det nå på noen sider her på fb. Det er bare diverse 'stærs' men fult brukkbart. Om noen vil ha, så får dere trofaste medlemmer det gratis😃 førstemann til mølla, men må hentes hos meg på Hønefoss 👍😅