12/06/2026
Hægebostad Røde kors, Åpent hus.
Dette blir siste gang før vi tar sommerferie☀️ Tusen takk til alle dere som stakk innom ❤️💐 Vi starter opp igjen til høsten 🍁🍂
Da håper vi å se dere igjen ❤️ Og til dere som ikkje fikk tid 🥰 💐
Ser du 🇧🇻 flagget, da veit du at vi er der og har kaffen klar ☕☕ 🥨
GOD SOMMER 🌞🌞