Reddal Yngres

Reddal Yngres Annenhver tirsdag fra 19.00 til 21.00 på Reddal Forsamlingshus, for ungdom fra 7. klasse og oppover.

11/02/2025

Invitasjon til mimrekveld og foreldrefest – 90 år med Reddal Yngres!

Kjære Yngres-deltagere, foreldre og tidligere medlemmer,

Reddal Yngres fyller 90 år, og det ønsker vi å markere! Vi inviterer dere til en koselig kveld med kaker, kaffe og gode minner fra Yngres-tiden. Dette blir en fin anledning til å samle både dagens Yngres-deltagere, tidligere medlemmer og foreldre for å mimre og ha det hyggelig sammen.

Tirsdag 25. februar kl. 19:00
📍 Sted: Forsamlingshuset i Reddal

Vi planlegger en større fest når vi runder 100 år, men synes det er viktig å feire denne milepælen også!

Har du bilder eller minner fra din tid i Yngres? Gi beskjed til Nils Heldal, så vi kan dele dem denne kvelden.

Påmelding innen tirsdag 11. februar.

Vi gleder oss til å se både gamle og nye fjes – velkommen!

Hilsen Reddal Yngres

31/01/2025

Foreldrefest og markering av 90 år med yngres den 25 februar . Kl 19.00 🤗
Har du vært medlem før - så er du også velkommen .
Vi ønsker gjerne en påmelding til Nils Heldal - innen 11. februar
Kake og kaffe ☕️🎂

Etter endt blomster levering - så ble det veldig koselig pynting av pepperkakehus . - kjempeflinke !!! 🎄🎄🎄🎄
10/12/2024

Etter endt blomster levering - så ble det veldig koselig pynting av pepperkakehus . - kjempeflinke !!! 🎄🎄🎄🎄

Hei! I dag er det utdeling av juleblomster til de eldre i Reddal . 🎄 - og etter dette skal vi pynte hver sitt pepperkake...
10/12/2024

Hei! I dag er det utdeling av juleblomster til de eldre i Reddal . 🎄
- og etter dette skal vi pynte hver sitt pepperkake hus på forsamlingshuset. 🤩 håper du kan komme. Ta gjerne med nisselue 🧑🏻‍🎄🎅🏻 kl 19

Velkommen i dag kl 19.00 Endelig desember ! 🎄🥰 I dag har vi kakemann steking og pynting 🎄🎄 Vi gleder oss.. ps!! har du e...
03/12/2024

Velkommen i dag kl 19.00
Endelig desember ! 🎄🥰
I dag har vi kakemann steking og pynting 🎄🎄
Vi gleder oss..
ps!!
har du en kjevle - så ta det gjerne med . 🫶🏻 med navn på .

( bilde og oppskriften vi bruker i dag er fra «Jule glede» av Lise Stenersen)

I dag drar vi til Arendal bowling . 🥇👏🏻🥰 50,- pr person - møt opp på forsamlingshuset  - vi drar kl 19.00
22/10/2024

I dag drar vi til Arendal bowling . 🥇👏🏻🥰
50,- pr person - møt opp på forsamlingshuset - vi drar kl 19.00

Vi fortsetter å samle inn flasker - som vi skal bruke på turer og til ting vi trenger. Det kan hende vi banker på døren ...
17/09/2024

Vi fortsetter å samle inn flasker - som vi skal bruke på turer og til ting vi trenger. Det kan hende vi banker på døren din, evnt så kan vi hente . Det er også mulig å levere til Trommestad eller Nils Heldal . Tusen takk!!

10/09/2024

Hei! Det er Yngres igjen idag ! 🥳
Nyhet i kiosken!!! Ta gjerne med en venn !
Ps! Håper dere samler inn tomflasker !!!
Vi gleder oss til Lisebergtur!! ⭐️🥇🫶🏻

27/08/2024

I dag starter yngres opp igjen . 🤗🍃🍂
Kl 19.00 på forsamlingshuset alle som er begynte i 7 klasse er hjertelig velkommen . Overraskelse også idag .
Minner på flaskeinnsamling frem til den 17 september til Lisebergtur . 🥳

VI SKAL PÅ TUR TIL LISEBERG !! 😄Flaskeinnsamling….Det blir innsamling av flasker til panting fra nå og frem til tirsdag ...
22/08/2024

VI SKAL PÅ TUR TIL LISEBERG !! 😄

Flaskeinnsamling….

Det blir innsamling av flasker til panting fra nå og frem til tirsdag 17 september .
Yngres drar på tur den 21-22 september til Liseberg .
Vi skal ha buss i år - så dette skal bli veldig gøy!
For å gjøre turen billigere , så gjør vi en innsats med innsamling av panteflasker til en felleskasse.
Gi beskjed hvis du har og vil gi, så kan vi gjerne hente .
Ellers kan de leveres på tirsdager på forsamlingshuset mellom kl 18.30 og 21.00
Denne må gjerne deles. 🥇🍂🍃🥇

Påmelding av yngresbarn til Liseberg kontakt :
Nils Heldal: tlf 47333465

Kontakt: Vivian Trommestad for spørsmål ang flasker tlf 95277726

I dag  tirsdag 27 febr - skal yngres på Skyland🤗👏🏻👏🏻 - det blir gøy!!  PS!! Oppmøte kl 18.00 fra forsamlingshuset - så k...
26/02/2024

I dag tirsdag 27 febr - skal yngres på Skyland🤗👏🏻👏🏻 - det blir gøy!!
PS!! Oppmøte kl 18.00 fra forsamlingshuset - så kjører vi derfra til Skyland.
Kr 100,- pr person
Ta med hoppesokker om du har . Hvis ikke må du kjøpe det der.
Juhu!!! 🙌🏼🥇
Da sees vi!

Heisann!!Neste tirsdag den 30 januar drar vi til Aquarama i Kristiansand - 💦🤗 MERK: Vi drar kl 18.00 fra forsamlingshuse...
21/01/2024

Heisann!!

Neste tirsdag den 30 januar drar vi til Aquarama i Kristiansand - 💦🤗

MERK:
Vi drar kl 18.00 fra forsamlingshuset.

Pga plass i biler - er det flott med en tilbakemelding til Nils Heldal om du skal være med -
Dette blir 💦vanvittig gøy 💦 for medlemmer i RY koster det kr 100,-

Adresse

Reddal 22
Grimstad
4886

Åpningstider

19:00 - 21:00

Telefon

+4747333465

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Reddal Yngres legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del