13/05/2026
Lørdag 13. juni feirer NMR og MSF 50 år! Vi arrangerer jubileumskonsert med Lisleby musikkorps i Fredrikstad domkirke og solister vil være 6 av de tidligere vinnerne av ØMR’s musikkstipend, som vi vil presentere her fremover.
🎶🏆🎼
Maria Bernadette Berdon Gundersen er oboist. Hun er nettopp ferdig med et år på Toneheim folkehøgskole og begynner sine studier på Norges musikkhøgskole til høsten. Hun spilte fløyte i ni år, men har konvertert til obo.
Hun har sin bakgrunn i Lisleby musikkorps, Sarpsborg Janitsjarkorps, Nedre glomma ungdomskorps og Nøkleby skolekorps.
Hun har blant annet deltatt på Oslo Kammerakademis sommekurs i Oslo og vant også Korpsidol i november 2024 - en konkurranse for ungdommer der hun var solist med Sarpsborg Janitsjar.
Møt Maria Bernadette 13. juni!