23/04/2026
Sanitetskvinnene frå Nordgulfjorden laga til ei triveleg kaffistund på EBO (Eivindvik bu- og omsorgssenter). I tillegg til kaffi og nysteikte lappar, var det song, god prat og trekking av vinnarar på dei utdelte lodd-årene. Audun spelte trekkspel, då vart det bydd opp til dans!