18/04/2026
Lørdag 18. april gikk årets aller siste tur med løypemaskinen 🚜
Det er fortsatt fine forhold i Isdalen, men med varmegrader som tar tak blir snøen raskt bløtere – så nå runder vi av for i år 😊
Tusen takk til alle som har brukt løypene og bidratt til nok en flott vintersesong! Selv om snøen lot vente på seg i perioder, har det blitt mange fantastiske skidager og gode opplevelser 🌟
Og ikke minst – en stor applaus til Eidfjord Bygdaservice 👏
Første året med ansvar for løypekjøringen, og dere har virkelig stått på! Med både rulle, groomer bak UTV og løypemaskin har dere utnyttet hver eneste mulighet naturen har gitt. Imponerende innsats!
Vi setter stor pris på samarbeidet og gleder oss allerede til neste vinter – forhåpentligvis med masse snø og nye eventyr i løypene ⛷️❄️