07/04/2026
Tusen takk for påsken 2026! 🐣⛷️☀️
For en påske dette ble!
Med både nysnø, solskinnsdager og varierte forhold har det vært stor aktivitet i hele løypenettet – og det har vært utrolig hyggelig å se så mange ute på tur 💙
Løypemannskapet har stått på gjennom hele perioden, dag og natt, for å holde løypene best mulig i stand. Det har vært kjørt mye, jobbet med føyke, hentet inn snø der det trengs – og lagt til rette for gode opplevelser både i skogen og på fjellet.
Vi vil rette en stor takk til alle som har brukt løypene, bidratt med løypebidrag, sendt hyggelige tilbakemeldinger og heiet på oss underveis. Det betyr mer enn dere aner 🙏
Sesongen er likevel ikke over!
Vi fortsetter løypekjøringen fremover, men går nå over til en litt annen rytme hvor vi i hovedsak prioriterer oppkjøring mot helgene.
Fremover vil snaufjellet og øvre del av løypenettet bli prioritert. Det er helt naturlig på denne tiden av året, da skogsløypene etter hvert får mindre snø og smelter bort – mens forholdene høyere i terrenget ofte holder seg svært gode lenge utover våren.
Så det er fortsatt mange fine skidager igjen å glede seg til! 🌄
Takk for en fantastisk påske – og velkommen ut i sporet videre!