Vi ønsker mer aktivitet og moro, uten å endre byens sjel. Vi er glade i Drøbak. Vi synes det er flott med strender, badeparken og båthavna, samt Drøbaks flotte trehusbebyggelse. Vi ønsker utvikling i byen vår. Vi vil ha mer aktivitet, det være seg ny scene og flere arrangementer i parken på sommeren, både for store og små. Vi ønsker oss et skikkelig julemarked, fortsatt nyttårsrunding i båthavna m
ed flott fyrverkeri. Det kunne vært gøy med flere festivaler, og kanskje lov til å sitte ute på kafeer restauranter litt lenger enn klokken ett de få sommerdagene hvor dette frister. Drøbak Vel ønsker utvikling, men synes det er veldig viktig å ta vare på den sjarmen vi alle setter pris på. Vi synes det er viktig å ta vare på Drøbaks sjel, også estetisk. Dette vil prege vårt syn på hvordan vi skal utvikle byen. Drøbak Vel vil også ha en egen gruppe for ungdom. Bli med i Drøbak Vel og vær med å påvirke utviklingen av Drøbak. Få med vennene dine også. (Koster ikke annet enn litt engasjement når man har tid). For å bli med, send navn, adresse og e-post til
[email protected]
La oss sammen gjøre Drøbak til et sted med levende sørlandsidyll.