29/12/2025
Da er det bare noen få dager igjen av 2025, Venner, men heldigvis venter et nytt frisk år rundt neste sving, så er det opp til oss alle hva vi gjør med det 🙂
Vi har avholdt et meget hyggelig romjulsmøte og blitt enige om veiene vi skal kjøre i 2026.
Ut over det vanlige arbeidet med å styrke og støtte veteraner etter internasjonale tjeneste ( Kjernesaken vår), har vi selvfølgelig valgt oss en tilleggssak, som vil by oss på skikkelige utfordringer.
Det viser seg at rundt folk som har fått Parkinsons sykdom, ligger noen problemstillinger som vi må ta tak i. Vi har fått en bra kontakt på området og snakker nå med en hyggelig dame og småbarnsmor, som heter Liv.
Hun skal hjelpe oss med informasjon/ strategier, og blir nok den vi setter i fokus/ samlingspunkt.
Jeg kommer med mer informasjon etter noen møter med samarbeidspartnere på nyåret.
Annet:
Jeg får stadig spørsmål om det er bare er å melde seg inn i klubben, mitt svar er alltid: Nei 🙂
Grunnen til dette svaret er ikke at vi er vrange. - ( Vel ... :))
Se en ekstra gang, legg merke til at vi bærer felles farger, legg merke at vi har ei linje, legg merke til at vi ikke lar andre avbryte oss når vi snakker sammen, at vi klemmer hverandre, at vi viser hverandre respekt, omsorg og lojalitet.
Også overfor våre venner og samarbeidspartnere, store som små.
Dette er det ikke bare å melde seg inn i, du må jobbe for det. Når vi tar opp folk, er det etter en rekruttperiode. En opptaksperiode hos oss inneholder ikke uvesentligheter, rekrutten skal forstå opplegget og kunne se alle i øynene.
Kom når vi kjører og når vi har åpne dører, så blir vi kjent 🙂
Ta kontakt på : [email protected], en melding her, eller gjennom en av våre venner.
Hell og lykke i det nye året 🙂
Beste hilsen
President