22/04/2026
20. mai, så har vi mulighet på en eksklusiv, lukket visning i en luksus-sal og rimelig billettpris på kinoen i Sandnes for oss.:
Etter en sesong som ikke helt ble det vi håpet på, er det kanskje viktigere enn noen gang å minne oss selv på hvorfor vi bryr oss – og hvorfor Liverpool betyr så mye mer enn bare resultater.
Filmen om KENNY DALGLISH er nettopp en slik påminnelse. En historie om stolthet, identitet og menneskene som har formet klubben vi elsker. Om verdier som står fast, også når tabellen svinger. Og om hva det egentlig vil si å være en del av noe større enn seg selv.
Samtidig er det også en påminnelse om alt vi elsker ved fotballen: gleden over scoringer, øyeblikkene som får oss til å hoppe opp av sofaen – og minnene fra klubbens største triumfer og hederstid.
Dette er ikke bare en film for gode tider – det er en film for ekte supportere. For oss som vet at Liverpool ikke bare er en klubb, men en følelse, et fellesskap og en livslang tilhørighet.
Når resultatene skuffer, er det historien som løfter oss.
You’ll Never Walk Alone!
Skriv gjerne enn kommetar om det er aktuelt å komme , greit å vite hvor stor sal vi trenger 😀