05/06/2026
Anne-Rigmor Svaland og Gunn Lisbeth Løvdahl deltar på Nasjonalforeningens landsmøte i Oslo denne helgen.
Denne helgen avholder Nasjonalforeningen for folkehelsen landsmøte i Oslo med nær 300 deltakere og over 200 delegater med stemmerett fra lokallag over hele landet.
Agder er godt representert og deltar i medlemsdemokratiet med en delegasjon på 23 personer.
Fylkesleder Siv Galdal Olsen og nestleder Arild Sæbø deltar som landsstyrerepresentanter sammen med denne flotte gjengen fra Arendal demensforening, Nasjonalforeningen Birkenes demensforening, Grimstad demensforening, Hægeland helselag, Kristiansand demensforening, Kvinesdal, Sirdal og Flekkefjord demensforening, Spangereid helselag, Tromøy helselag, Vegårshei demensforening, Øyestad helselag og Øyslebø helselag