19/02/2026
Nabogo Norge har stått mye på stand på Kleppestø kai i Askøyportalen (Hva skjer på Askøy) De har lagt merke til vårullene som har fristet. Nå har vi bestemt at på neste stand torsdag 19. februar kl 15-17 spanderer vi en vårrull på alle brukere som viser oss at de har gjennomført en samkjøring eller planlegger en samkjøring!
Kom innom og få vårull eller en sjokolade!
Nabogo gleder seg over god aktivitet i 2026.
Nabogo er i dag vokst til 21 kommuner - snart (april) blir vi 32!!