08/07/2025
Hei ❤️ Natteravnene på Gossen hadde sin første vandring i sentrumsområdet på Falkhytten 17.03.23. Siden den gang har vi vandret rundt 100 fredags- og lørdagskvelder. Vi har også vært til stede om kvelden/natten når Vennelaget har hatt sitt arrangement med 15 års aldersgrense de 3 siste Aukradagene. Det har vært 90 ulike personer med på vandringene. Noen har gått en gang, andre flere ganger - og en god del av oss har gått mange ganger 🙂 På hver vandring har vi vært fra 2 - 8 personer, alt etter behovet. Nå har jeg (Renate) - bedt Frivilligsentralen om å ta over organiseringen av Natteravnene på Gossen, og håper at mange (både «gamle» og nye) vil stille opp på vandringer fremover. Å ha Natteravner i sentrumsområdet har vist seg å være en trygghet og et viktig forebyggende tiltak ❤️ Tusen takk til alle dere som har vært en del av dette sammen med meg, og som har støttet initiativet jeg satte i gang for nesten 2 1/2 år siden ❤️ Det har vært utrolig kjekt og jeg er evig takknemlig 🥰