19/04/2026
En fin helg på vakre Groos hvor Sørild FIK arrangerte norgesmesterskap i terrengløp. Litt surt og vått vårvær på lørdag ga en våt og tung løype, sol og fint søndag ga god stemning! Lørdag hadde vi med 5 rekrutter (Emil, Jacob, Victor, Benjamin og Oskar) som ga alt i helgens første løp. Mathias løp inn til sølv I sin klasse. Deretter ble Sophia kretsmester i klassen J16 med sitt løp i en tøff konkurranse. Johannes ble ungdomsmester i G16 og Svein Olav norgesmester i klassen M40-44. Søndag var det stafett hvor Grane stilte med to lag. Grane 1 med Johannes og Simen (begge G16) og Grane 2 med Svein Olav og Per Erlend (begge godt og vel menn senior) stilte i seniorklassen. Her var det tøff motstand, men begge lag fullførte med stil.
Flott gjennomført mesterskap av Sørild!