10/06/2026
Onsdag 11. juni er siste tur for sommeren i GÅMED OSS gruppa.
Vi møtes på parkeringa ved herredshuset kl 17.30 og kjører til parkeringa ved Trollsvann. Så går vi inn til Trollsvannsstua ( mulighet for å gå Trollstien eller langs veien )
Vi håper og tror at Lions klubben har en tent grill til oss der (de skal ha et eget opplegg der onsdag kveld) slik at vi kan grille noen pølser eller annet man ønsker å ta med og legge på grillen.
Ta med grillmat og drikke! Vi kan sitte i gapahuken så da har vi tak over hodet hvis det skulle komme noen regndråper.
Håper mange blir med helselaget på tur denne kvelden!
Vi regner med å starte opp igjen onsdag 26. august.
Bildet er fra sommeravslutningen i fjor ved Beverstien i Kodal.