16/06/2026
🏋️♀️🧘♀️💪🏻😃
Torsdag 18. juni kl. 19.00-20.00. er det trim i gymsalen på Vikemarka skule igjen.
Fysioterapeuten er klar👍🏻😊 Er du?
Kom og prøv👍🏻😃 Treninga passar for alle, og øvelsane blir tilrettelagde for kvar enkelt💜 BLI MED👍🏻
Dette er siste gong før ferien, oppstart igjen 20. august.
God sommar 🌸☀️🍀
Lik og del gjerne😃