Rødenes Sanitetsforening

Rødenes Sanitetsforening Rødenes Sanitetsforening er en av mange lokale foreninger under Norske Kvinners Saniteesforning

I dag har vi arrangert vår årlige sommerfest på Sjøglimt. Over 80 stk hadde meldt seg på!Det ble servert lapskaus med is...
17/06/2026

I dag har vi arrangert vår årlige sommerfest på Sjøglimt. Over 80 stk hadde meldt seg på!
Det ble servert lapskaus med is og jordbær til dessert.
Grethe Halvorsrud og Kjell Dammen underholdt med variert musikk og sang.
Ivar prest ønsket alle en god sommer.
Dagen ble avsluttet med loddsalg, kaker og kaffe!
God sommer til alle!

Sommeravslutning for Kløverdamene!En tur rundt i Ørje, deretter lunsj på Båtkafeen! God sommer
03/06/2026

Sommeravslutning for Kløverdamene!
En tur rundt i Ørje, deretter lunsj på Båtkafeen!
God sommer

Alle som har vært med på Kløvertuer og ikke har meldt seg på sommeravslutningen på Båtkafeen, kan gjøre det. Avslutninge...
26/05/2026

Alle som har vært med på Kløvertuer og ikke har meldt seg på sommeravslutningen på Båtkafeen, kan gjøre det. Avslutningen er 2.juni. Vi møter ved Rådhuset kl 11.00 og går en liten tur før vi spiser på Båtkafeen.
Ta kontakt med Anne Brandsrud, tlf 47673729, hvis du er interessert.
Velkommen!

Her er noen bilder fra Kløverturen til "innerst i elva". Vi var 28 damer som hadde en veldig fin tur i sol og fint vær🌞....
19/05/2026

Her er noen bilder fra Kløverturen til "innerst i elva". Vi var 28 damer som hadde en veldig fin tur i sol og fint vær🌞. Takk for at vi fikk benytte brygga selv om dere ikke var hjemme!

17/05/2026

OBS OBS OBS!
DATOEN FOR KLØVERTUR ER 19.MAI. OBS OBS OBS!
BEKLAGER

Gratulerer med dagen!Vil også minne om Kløvertur på tirsdag 21.mai.Vi møtes ved Rådhuset kl 11.00 for samkjøring.Målet f...
17/05/2026

Gratulerer med dagen!

Vil også minne om Kløvertur på tirsdag 21.mai.
Vi møtes ved Rådhuset kl 11.00 for samkjøring.
Målet for turen er "innerst i elva". Velkommen til å bli med på tur!

Vi har idag vært så heldige og hatt møtet vårt i gartneriet til Axel Wiig. Der fikk vi tips og ideer til blomster i kruk...
06/05/2026

Vi har idag vært så heldige og hatt møtet vårt i gartneriet til Axel Wiig. Der fikk vi tips og ideer til blomster i krukker og bed. Det ble også noen møtesaker, kaffe og utlodning! Det var også anledning til å handle blomster, noe vi benyttet oss av!
Tusen takk for at vi fikk ha møtet vårt i gartneriet!

04/05/2026

Onsdag 6.mai kl 17.30 er det
" blomstermøte" i gartneriet hos Axel Wiig🌻. Vi møter på Rådhusplassen, Ørje kl 16.45 og samkjører til Mysen. Velkommen!!

Kløverturen idag gikk på Holstenveien til lavvoen til Kværner. Der spiste og koste vi oss i sola. "Trollet" hadde også v...
21/04/2026

Kløverturen idag gikk på Holstenveien til lavvoen til Kværner. Der spiste og koste vi oss i sola. "Trollet" hadde også våget seg fram i sola. Ikke så lurt! Også beveren hadde hatt en jobbeøkt! Vi var 18 damer og en hund som hadde en fin tur I flott vær🌞🚶‍♀️

19/04/2026

Tirsdag 21.april er det Kløvertur.
Vi møter ved Kirkeng skole kl 10.45 for samkjøring til Holsteinveien. Dette på grunn av parkering.
Ta med noe å spise og drikke!
Håper vi ses!!!

Adresse

Askerudveien 35
Ørje
1870

Telefon

+4795118506

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Rødenes Sanitetsforening legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Organisasjonen

Send en melding til Rødenes Sanitetsforening:

Del