17/06/2026
I dag har vi arrangert vår årlige sommerfest på Sjøglimt. Over 80 stk hadde meldt seg på!
Det ble servert lapskaus med is og jordbær til dessert.
Grethe Halvorsrud og Kjell Dammen underholdt med variert musikk og sang.
Ivar prest ønsket alle en god sommer.
Dagen ble avsluttet med loddsalg, kaker og kaffe!
God sommer til alle!