15/06/2026
Om en drøy mnd er vi TILBAKE PÅ KARLSKOGA!! Vi gleder oss helt vilt til dette, og håper at dere førere kjenner deres besøkelsestid, stiller opp, og viser hvem som er best 😉 påmelding osv kommer snart på isonen, men i mellomtiden kan dere gå inn på denne siden, lese mer om arrangementet, samt melde dere på trening og endurance i forkant av arrangementet! Dette er en trening som er åpen for alle med lisens, men husk at det kan bli fullt 😉
Svensk Mästerskap i Roadracing är riktigt häftiga tävlingar som är otroligt roliga att kolla in på plats på Geller&ar...