30/05/2024
"Vi streiker ikke for større ulikhet eller for å undergrave velferdsstaten, men for å kunne rekruttere, beholde våre høyt kompetente medlemmer, og gi dem den lønnen de fortjener. "
I Forskerforbundet er vi mange som ikke kjenner oss igjen i Katharina Sass sine beskrivelser. Våre bibliotekarer, arkivarer, studiekonsulenter og konservatorer er med i streik!