21/05/2026
I går var vi på nettverkssamling på Eidsvoll, avdeling Sundet, sammen med andre frivilligsentraler i Romeriksområdet. Slike møter er viktige for å utveksle erfaringer, lære av hverandre og knytte, ja nettopp - nettverk ☺
I dag er det regnvær i Nes, men vi er på plass på Årnes og Neskollen fra kl. 10.00. Ha en fin torsdag, fra Kristin og Torill ☺