18/03/2026
Komande søndag 22. mars KL. 18.00 blir det mykje flott musikk i Spjelkavik kyrkje! Damekoret A´Cappella, Mannskoret Dovre, Mannskoret Harmonien og Aalesunds Mandssangforening skal framføre fleire songar kvar. I tillegg besøk av to dyktige elevar frå Ålesund Kulturskole som skal framføre verk på Cello. Dei tre mannskora skal også saman synge "Gud signe Norigs land" som avslutning på konserten. Det blir MEKTIG!!
Kom og nyt den flotte kor-akkustikken i denne spesielle kyrkja!